Hoe werken wij?
- Aanmelden voor een cursus
- Vakbekwaamheid
- Automatische registratie van uw onderwijsuren
- Bewijs van deelname in uw persoonlijke account
- Toekenning opleidingspunten
- Verhindering op de dag van de cursus
- Wijzigen van een reeds bevestigde cursus
- Ik heb me ingeschreven maar geen bevestiging ontvangen.
- Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
- Ik heb nog geen factuur ontvangen.
- Hoe log ik in op mijn account?
- Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord ontvangen?
- Hoe kan ik het documentatiemateriaal van mijn cursus downloaden?
- Online deelname: hoe werkt het?
- Live Webinar/Online deelname: welke technische eisen en test uw situatie
- Live Webinar en Online deelname: de eindtoets
- Doe hier een technische check voor online deelname
- Heeft u een klacht?
- Heeft u nog een andere vraag?
Wijzigen van een reeds bevestigde cursus
Indien u zich heeft aangemeld voor een cursus en ook de bevestigingsmail al heeft ontvangen, en kunt bij nader inzien toch niet deelnemen, neemt u dan even telefonisch contact met ons op.
We bespreken dan graag samen met u de opties om te komen tot een goede oplossing.